Snart 60 000 visninger!

Bloggen nærmer seg 60 000 visninger, og jeg er stolt, beæret og litt satt ut over at så mange leser det jeg skriver her! Siden jeg starta å blogge i november 2008 har jeg faktisk skrevet en hel masse her, nå når jeg klikker meg inn på diverse tidligere innlegg er jeg nesten overrasket over hvor mye fornuftig jeg har klart å produsere... Det første innlegget jeg skrev var en kort rapport om EU-debatt i 1STA ved Strand vgs (utenfor Stavanger), hvor jeg jobba det første året mitt som lærer. Siden har det blitt 163 innlegg, alle er å finne i menyen på høyre side.

Takk til alle som er innom og leser, sjelden eller ofte, det er utrolig givende å vite at dere følger med!

Kommentarer

Hei! Har fulgt bloggen din i det stille en stund, og anbefaler den som en veldig bra skoleblogg i bloggen min i dag:

http://sparringmamma.blogspot.no/2012/10/blogganbefalinger.html

Jeg deler mye av det samme engasjementet som deg. Tusen takk for at du deler!

Populære innlegg fra denne bloggen

Statsbudsjettet 2011 og frafall i videregående skole

Arbeid med roman i norskfaget: Tante Ulrikkes vei

Spill Alias!